Girlan-Bey ox

Barock-Pinto

Trådstartare
Finns det någon där ute som har en avkomma efter Girlan-Bey? Tycker att han är hur läcker som helst:love: . Såg att han skulle stå i Polen den här säsongen men att han fanns med fryst sperma. Har sån lust att låta betäcka mitt arab sto med honom, men hon är bara fyra år så det blir hennes första gång, och jag har hört att det kan vara svårt att få ett förstagångs sto att ta sig när det är fryst. Så jag vet inte om jag vågar. Han är ju ganska dyr alltså! Finns det någon som vet hur han är i sitt temprament? Finns det någon annan arabhingst som är sådär skitsnygg, men som står i Sverige. Gärna Bohuslän, Halland eller Skåne?

Sv: Girlan-Bey ox

Väldigt vacker din häst! Ska bli kul att se honom visas, var tänkte du visa honom i år?

Sv: Girlan-Bey ox

Tack :)

Som det ser ut nu ska han visas på Kumla & sen på Rikset. Det får räcka för i år. Vi som bor i norrland har ju en bit att åka så fort vi ska någonstans :bump:

Sen är väll tanken att han ska ner till European Training Center som två eller treåring och visas där.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 161
Avel Jag har planer på att eventuellt nästa sommar låna ett sto och ta ett föl på henne. Det är en superhärlig individ som fått flera friska...
Svar
19
· Visningar
3 138
Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 441
Senast: moonstruck
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 848
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka