Gift vid första ögonkastet 2024

Fetaost

Trådstartare
Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern.

Vad tror ni om årets matchningar?
Personligen kommer jag sakna Kalle men hoppas de två nya experterna också kommer tillföra både kunskap och ”lite färg” till programmet som Kalle gjorde.
Kan nog bli tuffare för paren iom vinter. Folk har inte semester, sitter mest hemma och vardagen lunkar på.

Paren ifråga så kändes några lite trista på papperet medans andra kändes mer intressanta.
 
Jag tror Selma och Andreas (?) kommer få det svårt? De känns väldigt olika, och hon verkar redan fokusera mest på deras olikheter i det där med vinflaskan. Men ska bli spännande att se, jag trodde absolut inte på det enda paret som höll förra säsongen 😅.
 
Även jag tror att Selma och Andreas (hette han väl?) kommer få det svårt, och risken är nog att han kanske lägger sig lite platt för att göra henne nöjd. Jag tror inte riktigt på det här med opposits attracts, inte i ett förhållande. Det är en sak att komplettera varandra, men det måste ju finnas någon gemensam grund att stå på, upplever jag.

Årets snygg-par måste ju ändå vara gayparet, som dessutom verkade väldigt sympatiska båda två.

Yogakillen och chihuahuatjejen verkade matcha rätt bra i sina personligheter.

Storstadsparet var lite svåra att sätta fingret på, behöver nog se mer av dem.
 
Även jag tror att Selma och Andreas (hette han väl?) kommer få det svårt, och risken är nog att han kanske lägger sig lite platt för att göra henne nöjd. Jag tror inte riktigt på det här med opposits attracts, inte i ett förhållande. Det är en sak att komplettera varandra, men det måste ju finnas någon gemensam grund att stå på, upplever jag.

Årets snygg-par måste ju ändå vara gayparet, som dessutom verkade väldigt sympatiska båda två.

Yogakillen och chihuahuatjejen verkade matcha rätt bra i sina personligheter.

Storstadsparet var lite svåra att sätta fingret på, behöver nog se mer av dem.
Eller så är Selma och Andreas årets Rosanna och vad han nu hette från förra året. De kändes helt dödsdömda och helt ur synk men de visade sig verkligen vilja se varandras positiva sidor och falla för dem.
 
Så konstigt att de genomför vigseln utomhus, tycker jag. Grabbarna har fått supersnygga dalainspirerade rockar och kvinnorna har fått välja tunna vackra sommarklänningar som de måste skyla med dåligt planerade ytterplagg. Vilken kvinna vill gifta sig i ytterkläder? Så avtändande? Att känna sig obehaglig första dagen och försöka hålla god min i elakt spel. Vem kom på den idén, dvs att gifta sig utomhus i november?
 
Vilken veckodag släpps avsnitten? Är det torsdagar? Fredagar?

Fick sambon att se förra säsongen med mig. Nu kom han hem häromdagen och bara "VI MÅSTE SE GVFÖ!" typ mer exalterad än jag :D
 
Så konstigt att de genomför vigseln utomhus, tycker jag. Grabbarna har fått supersnygga dalainspirerade rockar och kvinnorna har fått välja tunna vackra sommarklänningar som de måste skyla med dåligt planerade ytterplagg. Vilken kvinna vill gifta sig i ytterkläder? Så avtändande? Att känna sig obehaglig första dagen och försöka hålla god min i elakt spel. Vem kom på den idén, dvs att gifta sig utomhus i november?

Det var väl i mars? Och de hade väl kunnat välja bra ytterkläder de med.
 
Så konstigt att de genomför vigseln utomhus, tycker jag. Grabbarna har fått supersnygga dalainspirerade rockar och kvinnorna har fått välja tunna vackra sommarklänningar som de måste skyla med dåligt planerade ytterplagg. Vilken kvinna vill gifta sig i ytterkläder? Så avtändande? Att känna sig obehaglig första dagen och försöka hålla god min i elakt spel. Vem kom på den idén, dvs att gifta sig utomhus i november?
Det är väl jättemånga som väljer vinterbröllop?
 
Jag tror Selma och Andreas (?) kommer få det svårt? De känns väldigt olika, och hon verkar redan fokusera mest på deras olikheter i det där med vinflaskan. Men ska bli spännande att se, jag trodde absolut inte på det enda paret som höll förra säsongen 😅.
Att para ihop en som inte dricker alkohol med en som ser en vinflaska som en viktig del av en första dejt ser jag som en ännu större miss än det här med tidsoptimist/-nazist.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp