Gibson-sadlar

Mack_Lobell

Trådstartare
Någon här som har någon bild på en gibson-sadel? Gärna en med med röd färg eller röda kåpor. Lägg in allt ni har:p Ska nog köpa en, men vill se lite mer bilder. Vad tycker ni om träningssadeln förresten?

Sv: Gibson-sadlar

Jag har tittat på deras sida, men det finns ju inte så mycket bilder på dem. Jag mailade dem nyss om lite mer bilder och då skickade de en bild som redan fanns på sidan:p

Har ganska stor beslutångest vilken färg jag ska välja:crazy: Någon som vet om den röda lackfärgen är klarröd eller vanlig röd? Jag har ju en klarröd/vit dress så jag vill ha något i samma färg.

Vad tycker ni jag ska välja för färgkombination?;)

Sv: Gibson-sadlar

Någon som vet skillnaden på Gibson Half Tree Exercise Saddle - Narrow Tree och Gibson Half Tree Exercise Saddle - Narrow Tree Holberg Flaps. Vad är holberg flaps? Den röda färgen är klarröd iaf:)

Jo, jag måste erkänna att jag är en typ av fanatiker av galoppsadlar:p

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: Pegasus63
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 295
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka