Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inte visste jag att hundar kan bli så dåliga av geting/bistick. Eller kanske inte själva sticket för dagen, för tjejen min blev bättre av kortisontabletter.
Men fem dagar senare fick hon en enorm varböld, som sprack. Narkos, drän, antibiotika och krage blev följden av ett oskyldigt geting/bistick.
lilla tussen... Hoppas det blir bättre nu. Det är otäckt med getingstick, min lilltjej fick ett straxt vid ögat, men det gick bra, åkte till vetrinären och kollade så det inte blivit skador på ögat, men allt var okej.
Ja, i dagarna är det de sista smärtstillande tabletterna som går, sedan kan vi nog räkna henne som återställd. Vi har tagit bort dränaget och stygnen nu, och såret ser fint ut.
Sjutton var vidrigt det var när bölden sprack Jag hade redan under kvällen ringt jourvet. för att se vad vi kunde göra, hon var febrig och svullen och bölden var så stor, men de tyckte inte det var så akut, det räckte med att vänta tills morgondagen med besök. Så sprack ju bölden på natten när hon kliade sig. Och gudars vad det stank *spy*. Men hon fick komma in direkt på morgonen, tack och lov.
Sticket skedde på en utställning, det var hennes uppfödare som tog med henne dit, och vi var inte med. Det enda vi fick veta när de kom hem var att hon blivit stucken och fått kortison, men inget mer. Visste inte att det kunde bli så här.
Gravid - 1år
Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
Kläder & Bli fin Intressant reflektion, vem har inte hört talas om långt hår och Beatles, som inte kom in på nåt hotell eller i en restaurang bara för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.