escodobe

Trådstartare
Någon som varit där?
Jag planerar att åka dit i september och har lite överraskande svårt att få till en bra resplan, jag kan liksom inte riktigt bestämma vart jag ska när jag reser runt. Det finns ju många intressanta ställen på helt skilda delar än landet...

Jag kommer vara borta 10-14 dagar men reser med två andra som vill vara borta någon månad. Planen är att åka dit tillsammans och så fortsätter de på egen hand när jag åker hem. Förmodligen har jag 1-2 dagar själv i tiblisi på slutet.

Någon som varit där?
Jag planerar att åka dit i september och har lite överraskande svårt att få till en bra resplan, jag kan liksom inte riktigt bestämma vart jag ska när jag reser runt. Det finns ju många intressanta ställen på helt skilda delar än landet...

Jag kommer vara borta 10-14 dagar men reser med två andra som vill vara borta någon månad. Planen är att åka dit tillsammans och så fortsätter de på egen hand när jag åker hem. Förmodligen har jag 1-2 dagar själv i tiblisi på slutet.
Jag har försökt använda tripadvisor men det verkar som deras "planera resa" funktion genom att hjärtmarkera de platser man vill se inte täcker hela landet.
Någon annan kartfunktion där man kan markera intressanta platser?

Jag har varit där. Flög till Tblisi och var där en kväll, sen med bil till Batumi på västkusten, som är en typisk semesterort. Åkte tyvärr inte runt mer än så så tveksamt om jag kam vara till så mycket hjälp. Men vackert land med väldigt trevliga människor. Det är lösa kor överallt, inklusive på vägarna så räkna med ganska långa restider :)

Vill ni ha hjälp med resplaner osv, så kontakt Envoy tours i Tblisi.
Tack för tipset.
Det känns som mitt största problem är att begränsa mig. Det finns så mycket jag vill se helt olika delar av landet att resplanerna ser ut som ett flipperspel och jag misstänker att dom som har dubbelt så lång tid på sig inte vill flänga runt i min takt.

Det visade sig att det var min mobil som inte ville samarbeta med tripadvisor, det gick bättre på datorn.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 012
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka