Trollslända
Trådstartare
Är det någon som ser på det?
Det skulle vara roligt att diskutera alla märkligheter.
Det skulle vara roligt att diskutera alla märkligheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den allmänt(?) förhatliga SVT kör den på torsdagar, men du kan titta ikapp alla avsnitt på play. Jag tycker som honung, välgjord och bra serie.
Jag tror de var döda. De kan ju varit de som fick djuren att dränka sig. Vi har väl inte fått se hur djur reagerar på de som kommer tillbaka, men var det inte en död katt i soptunnan strax efter Camille kom tillbaka?
Jag tänkte att samma sak som händer med Lenas rygg händer med Viktors arm. Lena och Camille verkar ju ha något slags fysiskt band eftersom de kunde känna vad den andre gjorde. Så Lena kanske fick Camilles sår?
.
Jag tolkade det som att djuren kommit tillbaka till byn, där dom dog, och eftersom dammen brustit sen dom dog och byn lagts under vatten så därför drunknade dom direkt när dom kommit tillbaka......? Nu blev det invecklat men jag tror min teori går att förstå.
I övrigt så längtar jag till varje torsdag när ett nytt avsnitt släpps på svtplay.
Jag tolkade det som att djuren kommit tillbaka till byn, där dom dog, och eftersom dammen brustit sen dom dog och byn lagts under vatten så därför drunknade dom direkt när dom kommit tillbaka......?
Hur kunde Simon vakna till liv igen efter att han blev skjuten?