Ge mig sel tips snälla

charmant

Trådstartare
Snart dags att börja köra in lillan så smått.:) Nu vill jag ha era synpunkter på en bra men prisvärd sele.jag har verkligen inte pengarna just nu att lägga ut på en jätte dyr sele.

Vad rekomenderar ni mig?Tacksam för svar.

Sv: Ge mig sel tips snälla

Jag kan rekomendera en sele som heter Ideal Hardness, den finns att köpa på Drive Out och Börjes. Tror det finns ännu flera som säljer den. Den är rejäl och i bra kvalite, har själv en som jag använt dagligen i ca fem år nu och den är fortfarande i bra skick. Det krävs förstås att man sköter den ordentligt som med allt annat. Priset ligger på drygt 5600 tror jag. Då ingår draglinor, baksele, huvudlag och tömmar. Känner flera kuskar som köpt denna sele och de är också helt nöjda med sina. Mycket sele för pengarna skulle jag vilja säga.:bump:

Tack för ditt svar:) har tittat på den men visste inte kvaliten och så.min häst är nu 1,5 år så hon växer ju massor med.

Korsning freiser/varmblod.1,5 år nu,drar cob på det mesta och är mellan 125-135 i täcken....hjälper den informationen något? :)

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 070
Senast: Josefineeee
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 576
Senast: Ceta
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 328
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka