Sexy!
Kanske skulle tipsa om det i porrtråden också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sexy!
Man kan linda lite silvertejp på tuben så att de inte kan råka bita sönder när de blir ivrigaHar funderat på det, men blev lite avskräckt när min tant blev så ivrig att hon bet i tuben och därefter inte vågade ta mjukost mer.
Funderar annars på om det finns någon typ av vante som godis inte fastar i... någon typ av softshell-handske kanske?
Ja alltså, hur gör ni? De där vantarna gör ju allt ungefär en miljard gånger jobbigare
Jag behöver vantar ute för att inte få världens torraste hud, men det tar så lång tid att få upp hundgodiset då... Framförallt när hundarna är lösa så vill jag snabbt kunna ta upp godis för att belöna dem. Jag behöver inte jättetjocka handskar egentligen, men allt godis jag har att ge hundarna fastnar i bomullsvantarna (som är de enda vantar jag har som är smidiga nog att gå ner i jackfickorna).
Någon smart bukefalist med en lösning på mitt problem?
En liten varning. Har man en glupsk och ivrig hund är det lätt hänt att kulan åker med. Testat och köper aldrig "deodoranten" igen!Finns någon slags hundbelöning som ser ut som en sorts deodrant där hundarna får slicka på "kulan". "Kulan" finns med olika smaker, bland annat kyckling. Testat den?
Annars kanske det finns tunnare vantar att köpa som inte är gjorda av bomull eller annat material som lätt fastnar?
Tub med mjukost i fickan ? Fungerar toppen även med vantar
Finns fisk på tub, och leverpastej har jag köpt via någon webbsida. Men ost är ju klart smidigast.Finns det annat, utan ost i på tub? Hittar inte leverpastej på tub längre? :-/
Finns det annat, utan ost i på tub? Hittar inte leverpastej på tub längre? :-/