Gdk Newforest hingsten Sörbys Triumf

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Hrdina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 977
H

Hrdina

Undrar vad som hände med honom? Någon som vet? Vet att han tävlades framgångsrikt som 5-åring men sen bara försvann han... ej godkänd och verkar inte ha tävlat något mer.

Sv: Gdk Newforest hingsten Sörbys Triumf

Jag har faktiskt också funderat på var han blev av. Det har ju som sagt inte synts till några tävlingsresultat eller annat. Dock är han ju kastrerad tyvärr men det är ju ändå kul att veta var de tidigare godkända hingstarna blir av och hur de utvecklas.

Tyvärr gick Sörbys Triumf bort våren -05. Han bröt benet i hagen.

Tack för info. Vad tråkigt!! Det gick ju så bra första säsongen han tävlade. Ägde hans pappa därför är jag lite intresserad...

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 735
Senast: ildiko
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej... 2
Svar
25
· Visningar
2 707
Senast: Karro-Lina
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 765
Senast: Mia_R
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka