GD träff!

C

ChristinA

den 8 februari kl 13.00 i helsingborg. Rådalens BK. Hjälp gärna till att sprida detta så att så många Grand Danois som möjligt kommer! För mer info kontakta mig!

Jag som bor i Sthlm :( Men hon har ändå träffat 8 Grandisar på semestern så hon har fyllt behovet för ett litet tag framöver ;)

Aaa, vad synd!
Det kommer eventuellt lite bilder som du kan gotta dig med sedan!
Så klarar du behovet ett tag!

Fantastiskt! Vi har 5 stycken GD's däruppe, men vi ska nog upp snart igen. Uppfödaren där kommer att vara min handler, eftersom jag inte ställer själv längre! Så dom måste få öva mycket nu när hon fortfarande är liten och lär sig så snabbt :) Men mitt behov stillas inte enbart av min bebis.. Är så van vid att alltid ha många GD's runt mig! Fast när hon har sina värsta stunder så önskar jag att jag aldrig sett en GD ;)

Sv: GD träff!

Hej!

Jag och min man har tidigare bott i Helsingborg och hade då två grandisar som vi ofta gick på GD-träff med. Jag är nu på jakt efter en av de andra hundägarna som också gick på dessa träffar alt. någon seriös gd-älskare som kan tänka sig ta hand om en 2-årig GD tik (blå).

Tjejen jag söker heter Emma och har (hade) en gd-tik som heter Kali.

Känner Ni Emma eller vet någon annan seriös gd-fantast :love: så skriv gärna ett mail till mig.

Vänligen/
MariaIH

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 505
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 166
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka