Gästrike kaninhoppare

• Däggdjur
  • Trådstartare Trådstartare maalin_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 106
M

maalin_

Finns det några såna här? :D Och är det någon som vet om det är någon tävling snart? Tycker inte SKHRF's hemsida eller deras hjälpte mig så mycket... Det kan vara min dator som kapar bort text också..!

Säg som sagt gärna till om någon vet tävling! :D Är väldigt sugen att hoppa med min lilla vilding i sommar :p

Sv: Gästrike kaninhoppare

Tror inte det är så många gästrike tävlande här inne på buke :).

Gå in på gästrikes hemsida om du vill kolla tävlingar www.gkht.skhrf.com borde vara den rätta adressen :)

Själv är jag medlem i örebro läns kaninhoppare och sitter i styrelsen där med :p

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: Lillefrun
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 211
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
417
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare