Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har noterat att min häst nästan alltid gäspar stort flera gånger när hon får syn på mig när jag kommer till gården där hon står. Blir lite förbryllad över vad det betyder?
Haha, ursäkta men jag var bara tvungen att kolla på den här tråden tack vare rubriken! Lät mycket snuskigare än det var
Hon kanske vill visa att hon är trött och inte orkar jobba för att slippa undan!
Eller så kanske hon slappnar av när du kommer för att det betyder något mysigt och bra när du kommer?
Vid vilka tider kommer du? Det är inte så att dom precis har ätit upp middagen eller liknande och är lite trötta efter maten så att säga?
Haha, ursäkta men jag var bara tvungen att kolla på den här tråden tack vare rubriken! Lät mycket snuskigare än det var
Tänker att hon kanske förbereder kroppen för att "nu händer det något". Typ som när man själv sitter och slappar och så måste man resa sig för att ge sig av till något eller sätta igång med något eller så. Så sträcker man på sig och gäspar lite för att liksom komma igång.
Den teorin tror jag mest på i det här fallet.