Gårdsskylt

Iddefixen

Trådstartare
Vi har tänkt sätta upp en gårdsskylt, med gårdsnamnet, och ev någon "bild" (en häst).

Men jag behöver inspiritation och tips på vilka skyltar som är hållbara mot väder och vind. Så fram med era tips och bilder :D

Sv: Gårdsskylt

jao, ett sätt är ju att använda board eller plank och göra ett hästformat hål och sen en målad namnskylt under.. gärna något snyggt typsnitt... har dock inga bilder :p

att mura upp en mur och ,åla med två olka färger putsfärg blir säkert också ruskigt snyggt.. eller om man har pengar, stenmosaik ;)

Liknande trådar

Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 786
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Anläggning Finns det någon firma ni kan rekommendera? Gäller Dalarna. Vi har tänkt att bygga ett litet stall med 2 boxar med engelska boxdörrar...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Blyger
·
Hemmet Sambon och jag är båda hopplösa på att få tvätten från hängställningen till garderoben/byrå med lådor... Vi har inte torktumlare så...
2
Svar
23
· Visningar
1 151
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV