Gårdsskylt

Iddefixen

Trådstartare
Vi har tänkt sätta upp en gårdsskylt, med gårdsnamnet, och ev någon "bild" (en häst).

Men jag behöver inspiritation och tips på vilka skyltar som är hållbara mot väder och vind. Så fram med era tips och bilder :D

Sv: Gårdsskylt

jao, ett sätt är ju att använda board eller plank och göra ett hästformat hål och sen en målad namnskylt under.. gärna något snyggt typsnitt... har dock inga bilder :p

att mura upp en mur och ,åla med två olka färger putsfärg blir säkert också ruskigt snyggt.. eller om man har pengar, stenmosaik ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 882
Senast: lilsan
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
426
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Raderad medlem 147980
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
708
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka