Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma till slut efter en härlig helg i skåneland, allt annat än pigg men som tur är har man fantastisk dotter som tar han om sin gamla sjuka mor dessutom Novali hästägare som tar hand om det mesta och som en gåva skickad från himmelen dök Berta-Lotta upp med en massa härliga presenter som jag lindat in mig i och t.o.m sovit i....
MammaBerg bjöd på fantastisk gästfrihet och tillsammans med ett glatt gäng fixade dom kanontävlingar
Mest nöjd är jag naturligtvis med Bettis fina 4:e plats i ** men även Lilleman var jätteduktig och med lite mer rutin och kondis kommer det att bli bra.
Kul att träffa alla, Sita, Workalic och alla andra jag inte vet namnet på som man hejat på.
Extra kul med en pratstund om gamla minnen och bekanta med Sitas mamma när jag löste av en stund i hoppdomartornet, och till slut träffade jag också på min och Sitas gamle hopptränare, honom hade jag inte räknat med att träffa på fälttävlan.
Därmed är min stund på Buke över, många av er vet varför ni andra kan få reda på det när vi träffas irl.
Hejdå från Bettibets!
jaha..
Jag är nöjd, tycker det var en bra start, men ni andra håller kanske inte med?
Ja e lite nyfiken på va som hände med alla de danskar som man såg red med klocka i 100 klassen?? såg flera i starten som red iväg med klocka och de va flera vid startetn som prata om det men vet inte om de hände ngt med det??
Skillnaden på en klocka och ett tidtagningsur?Det är ej tillåtet att rida mot tidtagningsur i klass upp till och med P90, 100-klass.
Jag är nöjd, tycker det var en bra start, men ni andra håller kanske inte med?
Okej okej...jag såg 2 stycken som starta innan mig och jag sa till iaf...
Ja de e ju faktiskt lite luddigt hur de står i TR, och anledningen till att ja frtågade var att ja undra va de blir för straff på att rida med klocka när de inte är tillåtet...Man kan ju tycka att dom borde bli uteslutna egentligen...
Måste iaf tacka för jätte trevliga å bra arrangerade tävlingar hade iofs önskat lite bättre väder men :P
Å det började väldigt bra med en 2:a plats efter dressyr o hopp. Terrängen gick fint ända fram till smalhindret innan vattnet, där tog bensinen tillfälligt slut o ryttaren fick göra en volt. Men vad gör det? Jag är så himla nöjd med dom båda för sin fina 2:a start i *-ig klass!
http://www.youtube.com/watch?v=4NxJ5N9p6dU
Ett stort tack till alla funktionärer för en mycket trevlig o välorganiserad tävling! Trots dåligt väder o många klasser flöt allt på som en väloljad maskin....
Jag tycker att slopandet av klockan har givit helt fel effekt, betydligt fler som rider för fort och fler som får varningar/tillsägelse för farlig ridning.
För det var väl inte det som var meningen??