mammaBerg

Trådstartare
Vilka kommer till Gärds i vår? :laugh:

Lillasyster ska rida sin egen, stora systers avlagda och en häst från skolan.

Sv: Gärds

Vi kommer givetvis!!!:bump::bump: Dottern ska göra sitt sista kval till 1*igt på "hemma" banan. Borde inte vara några problem:D

Vi kommer med Betti och Novalis Grå :banana:

Lite synd bara att det är Runsten (1/4-dels resa...) samtidigt

KL

Syrran ska rida sin pålle i debutant. Själv får jag stå över då jag varit klumpig och brutit handleden (det var denna halvan av säsongen :( ) men kommer att sitta hinderdomare på lördagen istället.

På tal om lördagen så undrar vi om någon känner för att samåka från Flyinge- /S Sandby-trakten? Vi har stor transport och bil och syrrans pålle hade gärna haft sällskap då han fortfarande tycker att det är lite läskigt att åka släp.

Grå och Brun kommer också...om jag följer med låter jag vara osagt...beror på om jag får lift med ngn o om sängplats uppenbarar sig då studiestödet MINST sagt är snålt tilltaget o på nåt sätt inte tillåter utflykter till Skåne....:crazy:

Vi har halm i en box till dej att ligga på :p

Du får kolla med ryttarinnan med mor om de vill dela rum med dej. Plats finns :laugh:

Jag får väl sova ihop med min Pälskling...:cool:

Jag kollar läget o återkommer blir säkert så att jag tar ditt erbjudande!:bump:

Jag ska inte rida, men tänkte åka ner och titta. Plats finns om du vill/behöver:laugh:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Amatör-touren i Falsterbo har fått en vinnare: Emelie Gärde med sin Topaz Princess. Gärde som bara skulle ha häst för att mysa och rida...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod