Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gärds har lagt till en 90-klass nu i höst. Det blir 4 klasser, 90, 100 och 1* samt ponny 1*.
Några som tänker sej en dag i Skåne då?
vaa..men när jag tittade så var dom helgerna efter varandra...
Tågarp den 20:e och Gärds den 27:e
Vaa när jag tittade i TDB så låg Gärds den 19:e ?
Ja det var ju jättebra förutom att den hamnade på samma helg som Tågarp nu då
Men vi väljer hellre Gärds så vi kommer nog med Hille iallfall, vi får se hur det blir med pärlan Jag sa innan att det var synd att Gärds inte hade en 90 klass för jag ville ha en bra bana att debutera pärlan på men dressyren känns lite långt bort just nu och hmm jag vill inte visa upp något dåligt Har blivit helt skadad nu efter att ha vistats på dressyrbanorna allt för länge
va?
nu skrämde du mej
visserligen var jag trött men inget annat än den 27 gäller..
hrm har du haft synfel?
men det är ju CR så bara du klarar dej med bättre än 75 straff så
DET är jag inte ett dugg orolig för, men allt över 40 i debutant är uteslutet
men här i Skåne ger inte domarna glädjestraff. Strax under 50 brukar de bästa ligga på. Även om man kommer norrifrån
Fast nu ligger den i TDB den 27 igen
I går låg den nämligen den 19
Ok men vi åker nog bara till Gärds iallafall, orkar inte kuska ner till skåne 2 helger i rad.
Aha, det löser du enklast med att stanna veckan emellan och hjälpa till att få Gärds bana iordning!!! Eller vad säger du mammaberg?
Klart vi startar där, förhoppningsvis med båda
Hörru du... du vet att du la den på fel datum först
Jaja men de bästa kanske inte är sååå bra då da
Ännu en anledning till att vänta till nästa år
Nu blir det ju vadslagning här inför vårtävlingen i gärds att jag och grå får under 40 straff i debutant , någon som vill vara med
Och på förekommen anledning så är mutning av domaren förbjudet
(fast inte för mig)
Vi kommer til 1*
Normalt anmelder jeg via TDB, men vil I hellere have dansk anmeldelse via formular?
ok... men nu har jeg sendt formular til jer. Så sparer jeg jo også TDB gebyr + bank gebyr for udlandsoverførsel