Gärds hösttävling

mammaBerg

Trådstartare
Gärds har lagt till en 90-klass nu i höst. Det blir 4 klasser, 90, 100 och 1* samt ponny 1*.
Några som tänker sej en dag i Skåne då?

Sv: Gärds hösttävling

Gärds har lagt till en 90-klass nu i höst. Det blir 4 klasser, 90, 100 och 1* samt ponny 1*.
Några som tänker sej en dag i Skåne då?

Ja det var ju jättebra förutom att den hamnade på samma helg som Tågarp nu då :angel:

Men vi väljer hellre Gärds så vi kommer nog med Hille iallfall, vi får se hur det blir med pärlan :love: Jag sa innan att det var synd att Gärds inte hade en 90 klass för jag ville ha en bra bana att debutera pärlan på men dressyren känns lite långt bort just nu och hmm jag vill inte visa upp något dåligt :angel: Har blivit helt skadad nu efter att ha vistats på dressyrbanorna allt för länge :D

vaa..men när jag tittade så var dom helgerna efter varandra...
Tågarp den 20:e och Gärds den 27:e

Fast nu ligger den i TDB den 27 igen :D

I går låg den nämligen den 19 :cool:

Ok men vi åker nog bara till Gärds iallafall, orkar inte kuska ner till skåne 2 helger i rad.

Ja det var ju jättebra förutom att den hamnade på samma helg som Tågarp nu då :angel:

Men vi väljer hellre Gärds så vi kommer nog med Hille iallfall, vi får se hur det blir med pärlan :love: Jag sa innan att det var synd att Gärds inte hade en 90 klass för jag ville ha en bra bana att debutera pärlan på men dressyren känns lite långt bort just nu och hmm jag vill inte visa upp något dåligt :angel: Har blivit helt skadad nu efter att ha vistats på dressyrbanorna allt för länge :D

men det är ju CR så bara du klarar dej med bättre än 75 straff så :p

men här i Skåne ger inte domarna glädjestraff. Strax under 50 brukar de bästa ligga på. Även om man kommer norrifrån :p

Jaja men de bästa kanske inte är sååå bra då da :angel: ;)

Ännu en anledning till att vänta till nästa år :rofl:

Nu blir det ju vadslagning här inför vårtävlingen i gärds att jag och grå får under 40 straff i debutant , någon som vill vara med :angel:

Och på förekommen anledning så är mutning av domaren förbjudet :devil:

(fast inte för mig)

;)

Fast nu ligger den i TDB den 27 igen :D

I går låg den nämligen den 19 :cool:

Ok men vi åker nog bara till Gärds iallafall, orkar inte kuska ner till skåne 2 helger i rad.

Aha, det löser du enklast med att stanna veckan emellan och hjälpa till att få Gärds bana iordning!!! Eller vad säger du mammaberg?

Klart vi startar där, förhoppningsvis med båda :angel:

Aha, det löser du enklast med att stanna veckan emellan och hjälpa till att få Gärds bana iordning!!! Eller vad säger du mammaberg?

Klart vi startar där, förhoppningsvis med båda :angel:

Hade det bara varit jag så.... Men junioren går i skolan och henne orkar jag inte släpa på en hel vecka :devil:

Jaja men de bästa kanske inte är sååå bra då da :angel: ;)

Ännu en anledning till att vänta till nästa år :rofl:

Nu blir det ju vadslagning här inför vårtävlingen i gärds att jag och grå får under 40 straff i debutant , någon som vill vara med :angel:

Och på förekommen anledning så är mutning av domaren förbjudet :devil:

(fast inte för mig)

;)

Ha.. mutning behövs inte. Bara att välja "rätt" domare :devil: och DET kan jag påverka ..

Vi kommer til 1* :D
Normalt anmelder jeg via TDB, men vil I hellere have dansk anmeldelse via formular?

Vi kommer til 1* :D
Normalt anmelder jeg via TDB, men vil I hellere have dansk anmeldelse via formular?

Du får gärna använda TDB. Dock är det alltid svårt att få en del att göra det, av olika orsaker så vi har den andra också. :laugh:

ok... men nu har jeg sendt formular til jer. Så sparer jeg jo også TDB gebyr + bank gebyr for udlandsoverførsel :p:p:p

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 245
Senast: zassoo
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
805
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka