Gärds - årets sista svenska fälttävlan, vem??

Anro

Trådstartare
Vi ska dit, dottern ska lufta två kusar.. Blir väl sista för säsongen om inte det går helt galet, vi har ju DK att snyfta iväg till om det krisar! Vem mer dyker upp och förgyller dagen?

Sv: Gärds - årets sista svenska fälttävlan, vem??

Det behöver vi inte gissa på.... jag menar att du skall dit, för det vet vi redan! Du har ju inte lyckats missa en enda tävling iår från söder till norr :D

Jag däremot skall ge Gärds äran :D

Ja, vi ska dit och vi kommer garanterat att vara först på plats för vi ska "nattvakta" hehe. Start med 1a hästen tidigare än tidigast och sen stänger vi butiken med 2a hästen... :D

Det behöver vi inte gissa på.... jag menar att du skall dit, för det vet vi redan! Du har ju inte lyckats missa en enda tävling iår från söder till norr :D

Nå, eftersom min "norra gräns" går vid Runsten så är jag böjd att hålla med:D

see you!

Vad synd att det är så många starter...jag som nästan hade tänkt efteranmäla mig...:angel:

Va?! Blir man aldrig kvitt dig? Skulle inte du hålla dig till kanelbulleridning? :devil:

:angel:

Jag vet inte varför jag ger mig in på detta men jag ska också till Gärds...
Har passat mig för det stället ett tag nu...

Jo du slipper faktiskt mig på söndag iallafall, jag skall officiellt ägna mig åt kanelbulleridning på den gamle , varken han eller jag tyckte det var särskilt kul i söndags nämligen :D

Men den grå kommer ut i förbättrad upplaga till våren.. och förhoppningsvis i en mer slimmad variant :o

Jo du slipper faktiskt mig på söndag iallafall, jag skall officiellt ägna mig åt kanelbulleridning på den gamle , varken han eller jag tyckte det var särskilt kul i söndags nämligen :D

Men den grå kommer ut i förbättrad upplaga till våren.. och förhoppningsvis i en mer slimmad variant :o

VA!?? Ska du inte åka nu? :mad:
Ska du lämna mig ensam där nere i Skåne? Fyyyy :cry:

Ja jag tänkte vad sjutton skall jag där och göra :confused:

Hade Pärlan följt med hade det varit annorlunda men han är hopphäst för tillfället och det med bravur :love:

kl

Vilket gôtt gäng ni verkar vara, man blir ju sugen på att börja rida fälttävlan :).

*kl*

Det blev ingen start i 1*igt iår för dottern... Hästen har fått en elak inflammation INNE i ögat och riskerar att förlora synen :cry: på det ögat...

Nu blir hon dressyrhäst på heltid istället, när hon nu blir frisk dvs...

...inte konstigt att hon vägrade ut sig i Tågarp förra helgen, hon såg väl antagligen inte ordentligt, stackaren...:crazy:

Jag kommer dit!
Men det får gå som det gör, Acaddia trasslade in sig lite i ett staket i måndags(vilket vi fick reda på i onsdags) så när jag red henne på tisdagen var hon inte heelt ren plus att hon blev svullen i ena bak efter. så hon har stått ons-fre och så kännde jag av henne idag och det var inget märkbart varken från ryggen eller marken. Hade tänkt rida programmet och hoppa några 100 terränghinder i torsdags men det blev ju inte av så vi har varken ridit programmen eller hoppat några sånna hinder (debut i 100).. så som sagt, det blir bara för att skaffa rutin för oss =)

Skulle behöva hjälp såhär i sista minuten!

- Är dressyren och hoppningen på gräs eller grus? (letat men inte hittat..)
- Rids de på samma banan? (står bana 2)
- Hittar inte terrängbanan på anläggningsskissen, nån som vet vart den ligger?
- Vad är slipers för hinder?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 548
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Soapbubble
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar