går upp i vikt -på baken??

Comfort

Trådstartare
min häst är avställd nu pga sjukdom, och givetvis fläskar hon på sig!
hon är eg en smäcker travardam som nu har fått en kula på magen, men nu börjar hon även lägga på sig på baken!
hon är lite lik sin ägare så, bli mer och mer bredarslad :p

undrar hur hon kommer att se ut om ett par veckor till.

har ni några roliga bilder på överviktiga hästar? jag vet att det inte är nyttigt för dem, men lite roligt kan man väl få ha ändå? ;)
tyvärr har jag ingen bild på pappas tjejs islänning som hd ecellulier över hela kroppen i somras...

Sv: går upp i vikt -på baken??

Dags att se över foderstaten kanske? Det är ju aldrig bra att en skadad häst är överviktig, eller inga hästar mår ju bara o vara det

Liknande trådar

Hästvård Kan börja med att säga att jag inte vill outa mig alltför mkt, den som vet vem jag är vänligen håll det för dig själv. Nyligen hyrde...
2
Svar
38
· Visningar
10 490
Senast: Lavinia
·
Hästvård Just nu är jag sorgsen, för jag börjar tro att vi närmar oss slutet. Lite kort: Tung häst ca 700kg, gått ner från ca 800kg och är nu i...
2
Svar
33
· Visningar
5 100
Senast: Soffan74
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 540
Senast: Efwa
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V