Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen hade jag en gräns någonstans. när jag var yngre(typ sena tonåren) kunde jag gå in på macken och handla i bikini. Det skulle jag nog inte göra nu längreHaha, menar du alltså att du har gränser?
Men det låter kallt, även om jag förstår att du inte gör det så här års (eller?)Min hund gör inte många knop på kvällen, han vill helst bara göra sina behov och sen gå och lägga sig så det brukar räcka med att stryka längst huset en liten bit. Kappan går ner en bit över vaderna och har ett rejält skärp då det finns ingen risk att den går upp. Tycker det är väldigt smidigt när jag kommit ur duschen på kvällen och inte orkar klä på mig för några minuters promenad
Men det låter kallt, även om jag förstår att du inte gör det så här års (eller?)
Och jag har vant mig så enormt vid midjor med "gummi" (jag har glömt det svenska språket just nu tydligen ) att jag inte kan förstå folk som föredrar knapp och gylfNej det skulle jag inte men så använder jag inte mjukisbyxor heller. Under hela tiden när jag var så jättesjuk hade jag inga alternativ, mjukisbyxor var det enda jag kunde ha på mig. Jag är så enormt tacksam över att jag slipper det numera och kan ha riktiga byxor på mig.
Jag har aldrig förstått grejen med att det skulle vara skönt med mjukisbyxor, tajts, leggins, strumpbyxor och liknande. Jag tycker verkligen inte det. Jag avskydde känslan som barn och gör det nu med. Jag vill ha knapp och gylf.
Vad andra har på sig bryr jag mig överhuvudtaget inte om.
Resår .Och jag har vant mig så enormt vid midjor med "gummi" (jag har glömt det svenska språket just nu tydligen
Följdfråga! Ni som säger "aldrig i livet!!!" Reagerar ni på att andra har mjukisar på till exempel Ica? (Jag förstår att man reagerar på luktade/extremt skitiga personer, men helt vanliga mjukisar?)
Givetvis! 4 minuter hinner man inte bli så nedkyld på
Tack! Jag skyller på att jag kom just hem från jobbet och tog på mig mina mjukisbyxor - alla mina hjärnceller försvann visst dåResår .
Jag erkänner att jag skulle snegla storögt om jag såg någon knalla in på Ica med blod på byxornaDet ska jäkligt mycket till för att jag ska visa mig ute i mjukisbyxor. De är starkt förknippade med "sitta i soffan och slappa". Däremot knallar jag då och då in på lokala ica iförd snickarbyxor med lera/skit/fostervatten/blod på...
Bara pga detta och den här tråden blev jag nu sugen att köpa mera sköna kläder från webshopen jag köpte dessa från
Det närmsta jag kommer till barn är mina Harry Potter mjukisbyxor (vilket egentligen inte är barnsligt) men de är inte lika långt slående underbara som dina
Efter att ha läst tråden: Är jag ensam om att inte äga några mjukisbyxor?*spinoff på Hemmakläder”
Jag går inte på stora Ica i mjukisbyxor. Däremot har jag några gånger gått till lilla närmare affären i dem. Det ser visserligen lite sjukskrivet ut men då har jag väl också varit sjukskriven