Haha, menar du alltså att du har gränser?Jag skulle ALDRIG gå ut i dom där, men jag ÄLSKAR att du har gjort det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, menar du alltså att du har gränser?Jag skulle ALDRIG gå ut i dom där, men jag ÄLSKAR att du har gjort det!
Skyldig (fick äntligen för mig att köpa nya byxor efter det)Javisst, både mjukisbyxor, pyjamasbyxor och underställsbyxor. Den enda gången jag tyckte det var lite skämmigt var när jag insåg att jag hade på mig de allra skönaste byxorna med ett stort jäkla hål i grenen och glömt byta de innan jag gick ut. De hade jag vanligtvis bara hemma
Du kan ju annars byta kläder i stallet? Jag brukar ha med ett par extra byxor och extra hoodie typ när jag är i stallet och ska runtom en affär. Inte för att jag blir av med allt men jag slipper iaf det värsta med hö eller stövKan dessutom åka till affären efter jag varit i stallet, för att spara tid och bensin. Har liksom 1 mil till affären enkel resa och det känns så dumt att åka hem, byta om och så åka fram och tillbaka igen när det är på vägen från stallet (nästintill).
Naken under kappa skulle jag inte våga får jag erkänna isåfall åtminstone korta shorts och linne.
Ja, jag har gått till affären i mjukisbyxor, minns att jag även gick till gymnasiet i pyjamsbyxorna (förvisso gick vi estet och några andra i klassen hade pyjamasbyxor också den dagen ).*spinoff på Hemmakläder”
Jag går inte på stora Ica i mjukisbyxor. Däremot har jag några gånger gått till lilla närmare affären i dem. Det ser visserligen lite sjukskrivet ut men då har jag väl också varit sjukskriven
Åh, jag saknar mina såna! De var typ pälsiga också, liksom lite fluff. Hade dom i skolan och hasade runtMina tofflor var bäst att hasa omkring i, saknar dom fortfarande!
Det var typ sådana här fast blåa och svarta
Det ska jäkligt mycket till för att jag ska visa mig ute i mjukisbyxor. De är starkt förknippade med "sitta i soffan och slappa". Däremot knallar jag då och då in på lokala ica iförd snickarbyxor med lera/skit/fostervatten/blod på...*spinoff på Hemmakläder”
Jag går inte på stora Ica i mjukisbyxor. Däremot har jag några gånger gått till lilla närmare affären i dem. Det ser visserligen lite sjukskrivet ut men då har jag väl också varit sjukskriven
Jag brukade aldrig göra det förut men nu har jag säckat ihop totalt! Går utan att tveka till Ica osminkad iklädd mina hemmatajts och en stor jäkla hoodie. Så jag ser ofta ut som sju svåra år när jag går dit.
Gillar det speciellt när min man är med som 1) är skitsnygg och 2) aldrig i hela världen skulle gå i mjukisbyxor offentligt. Kontrasten gör det så fruktansvärt tydligt då exakt hur sunkig jag ser ut .
Jamen jag fattar precis! Min man är till och med snygg hos frisören!! Jag trodde alla såg helt miserabelt fula ut där men neeej då, till och med där ser han hunkig och snygg ut.Igenkänningsfaktor på det där med mannen. Min man kan iofs gå i mjukisbyxor offentligt, men han är en sån där som kan klä sig i gråa myskläder från topp till tå och ändå liksom se stylad ut. Jag blir så sjukt provocerad (och lite impad) av folk som fixar den looken.
Igenkänningsfaktor på det där med mannen. Min man kan iofs gå i mjukisbyxor offentligt, men han är en sån där som kan klä sig i gråa myskläder från topp till tå och ändå liksom se stylad ut. Jag blir så sjukt provocerad (och lite impad) av folk som fixar den looken.
Var kommer de ifrån? Jag behöver tips på fina men sköna byxor som kan tas för chinos.Men.. de är en tunn svart historia så tror inte de skiljer sig så värst från ett par svarta chinos om man inte tittar noggrannare.
Var kommer de ifrån? Jag behöver tips på fina men sköna byxor som kan tas för chinos.
Attans, har inte sett några hittills som jag tycker funkar.Jag minns inte, det var nog 6 år sen jag köpte dem nu! Men tror de var från H&M, Lindex eller någon liknande vanlig butik.