Går det att hitta arkiverade trådar?

LinnéaL

Trådstartare
Jag googlade en häst som jag kände för länge sedan och fick en träff. Träffen var en länk till en tråd på Bukefalos och texten avslöjade att jag hittat rätt häst. Men när jag sedan skulle gå in på länken kom jag till en helt tom sida. Jag antar att tråden var så gammal att den var arkiverad.

Går det på något sätt att få läsa arkiverade trådar?

Sv: Går det att hitta arkiverade trådar?

Det troligaste är att tråden tagits bort.
Arkivet innehåller alla trådar som även finns i själva forumet. Det kan dock vara lite lättare för sökmotorerna att söka igenom arkivet och arkivet kan även vara en bra plats att läsa på om man surfar från en mobiltelefon eller liknande.

Om du hittade tråden via Google föreslår jag att du testar att använda deras deras funktion "Cachad" så kanske du kommer åt den info du önskade.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
672
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 672
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 798
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30