Går det att få tag i Burggraaf?

Narcissa

Trådstartare
Någon som vet?
Jag skulle så himla gärna vilja ha en Burgraafbebis men det finns väl tyvärr inte en chans i världen. :(
Men eftersom han var född 1983 så är troligen alla spår borta för alltid. :(

Han finns med på Team Nijhofs hemsida bland deras fryshingstar så du kan säkert kolla med Eklunda om dom kan ta hem.

Det känns ju som att när hingsten var född inte längre spelar någon roll, eller? Irco Mena är väl ett ypperligt exempel, han föddes 1982 och avlas på fortfarande, detta trots att han nu även varit död i 19 års tid. Du har för övrigt fått ett bra svar. :)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 537
Senast: Raderad medlem 149793
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 408
Senast: ildiko
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
740
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
741
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka