Går det att få tag i Burggraaf?

Narcissa

Trådstartare
Någon som vet?
Jag skulle så himla gärna vilja ha en Burgraafbebis men det finns väl tyvärr inte en chans i världen. :(
Men eftersom han var född 1983 så är troligen alla spår borta för alltid. :(
 
Han finns med på Team Nijhofs hemsida bland deras fryshingstar så du kan säkert kolla med Eklunda om dom kan ta hem.
 
Det känns ju som att när hingsten var född inte längre spelar någon roll, eller? Irco Mena är väl ett ypperligt exempel, han föddes 1982 och avlas på fortfarande, detta trots att han nu även varit död i 19 års tid. Du har för övrigt fått ett bra svar. :)
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 679
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Hundhälsa Jag hamnade för ett tag sedan i en diskussion med några uppfödare om det här med mentalitetsbeskrivningar av hundar. Uppfödarna var...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
10 894
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ett tag nu varit lite bortskämd med mer energi än vanligt. Och jag har glatt mig så mycket åt det. Men idag finns inga spår av...
Svar
10
· Visningar
714
Senast: manda
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 186
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp