Går denna stam hem hos galoppintresserade?

lis

Trådstartare
Mitt sto är E: Spectacular tide- diaglyphard Har försökt sälja henne som avelsto till hbl eller ponny avel utan resultat. Jag kanske borde prova inom galoppavel?? Eller måste stoet ha varit mkt aktiv inom galoppsporten och sprungit in mängder med pengar för att vara intressant?

Sv: Går denna stam hem hos galoppintresserade?

Mitt sto är E: Spectacular tide- diaglyphard Har försökt sälja henne som avelsto till hbl eller ponny avel utan resultat. Jag kanske borde prova inom galoppavel?? Eller måste stoet ha varit mkt aktiv inom galoppsporten och sprungit in mängder med pengar för att vara intressant?

Diaglyphard är tydligen inte så populär som morfar vad jag hört... Tittade på ditt sto när jag letade häst på hastnet, måste varit din iaf, för jag gillar kombinationen, har en kompis som har en fin valack efter spectacular tide. Blev dock en annan häst då jag ska ha henne till fälttävlan och din va lite liten=P

antagligen måste hon ha egen prestation.
Fast jag gillar den kombinationen, men galoppaveln är ju trög just nu minst sagt, jag har inte råd att köpa en häst nu heller och sen som sagt hon är lite liten, jag är rätt lång-

Kollat inom anglo? Det var många som suktade efter min Strong Statement - Diaglyphard när jag visade henne på rådgivande och hon fick mkt fina komentarer. Belönades med silver, den här gången ;) De vill se henne igen när hon musklat sig bättre.

Liknande trådar

Trav Hur ska man tänka och värdera om ens sto är värt att avla på? Alltså värt för en själv, inte för försäljning med vinst. Jag vill främst...
Svar
12
· Visningar
1 949
Senast: sandrafors
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
37 857
Senast: Lobelia
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 254
Senast: Madick
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka