Ganska unikt problem

Sv: Ganska unikt problem

Köp två skärmar till :)

Och två till skrivbord såklart, det glömde jag ju skriva!
 
Senast ändrad:
Sv: Ganska unikt problem

Som moiran skriver en KVM-switch.
Att störa tre datorer är dyrt och sedan bero det på vad du har för anslutningar och det.

Exempelvis så kostar en KVM switch för att styra två datorer 195 kr och kör då på PS/2 kontakter och kan även styra ljudet.

En nackdel är att visa billiga (även dyra) KVM switchar är dåliga på att få en bra skärmbild.

Tittade lite snabbt vad det kostar att styra upp till fyra datorer och då är priset 675 kr.

Men som sagt om de är bra kan jag inte vara på.
 
Sv: Ganska unikt problem

Laban skrev:
En nackdel är att visa billiga (även dyra) KVM switchar är dåliga på att få en bra skärmbild.
Vad kan man förvänta sig på en av de billigare??
Någon som provat?
 
Sv: Ganska unikt problem

Det du kan göra är att läsa vad andra tycker.

Det jag tittade på är på www.dustinhome.se och där kan man ibland läsa vad andra har skrivit eller söka på nätet efter tester.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 794
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 385
Senast: machafuko
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 110
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp