Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Affären på travbanan? Mina två är köpa där... Den äldsta är ca 10 år gammalJag köpte min hos Färjestad, en av den gamla modellen. Riktigt bra
Får man lov att fråga hur ofta du använder gängtappen för att gängorna ska försvinna på den?Finns det någon gängtapp som håller för att användas? Tycker att gängorna försvinner fort på dem... Och här i "söder" får man ju brodda i och ur några gånger på en säsong så jag behöver en bra gängtapp!
Någon gång per säsong. Förut endast när vi tappade brodd.Får man lov att fråga hur ofta du använder gängtappen för att gängorna ska försvinna på den?
I stallet jag stod i hade de en gängtapp och jag märkte aldrig av att den blev dålig under de år jag stod där, kanske var en gammal i bra kvalité.
Anledningen att jag frågar är för att jag kommer behöva skaffa en själv.
Då måste det vara dålig kvalité om du använder så sällan och de pajjar. Hoppas inte jag råkar få en sådan modell när jag ska köpa en.Någon gång per säsong. Förut endast när vi tappade brodd.
Yes Jätte nöjd, gör nya gängor jätte smidigtAffären på travbanan? Mina två är köpa där... Den äldsta är ca 10 år gammal