Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt ingen aning, för har inte haft med någon station att göra som gjort det av den anledningen. De lägen vi gjort det har det varit ston det varit utlandsskick till, och stona annars riskerat hamna "i kläm" pga högtidsdagar och helger och liknande.Och i de fallen gissar jag att det ofta beror på att stoet inte finns på stationen, utan de beställer för att ägaren tyckte sig se brunst, men inte har tid att åka och undersöka stoet...
Förresten insåg jag precis att jag inte vet vilket ord ägaren använde om äggen, det kan ha varit något annat än att de hade släppt. Jag minns inte ordagrant vad hon sade.
Lite lustigt det här med att lämna resp köra fram och tillbaka, verkar vara lite rasbundet. För när jag ska komma med mina halvblod så verkar man förvånad över att jag vill lämna dem tills det är klart. Är det travstona så är det ingen som så mycket som lyfter på ögonbrynen när de får stanna.