Gångartshingst av hög kvalitét till detta sto?

Sv: Gångartshingst av hög kvalitét till detta sto?

Vad tråkigt med fölungen. Har du bestämt dig för någon presumtiv pappa än?:)
 
Sv: Gångartshingst av hög kvalitét till detta sto?

Din fölis ser jättemysig ut! En sådan keleponke skulle jag önska mig då jag nu går i väntans tider.:d
 
Sv: Gångartshingst av hög kvalitét till detta sto?

Han blev precis ELIT-premierad i Danmark, endast 8 år gammal!

Monika
 
Sv: Gångartshingst av hög kvalitét till detta sto?

Tack för dina snälla ord:love:, du får säkert ett kanonföl ur ditt dräktiga sto!
 
Sv: Gångartshingst av hög kvalitét till detta sto?

I sista Ridsport prisas De Niros avkommor och även han själv. Han har utsetts till bästa hingst i år i sitt hemdistrikt.
 
Sv: Gångartshingst av hög kvalitét till detta sto?

helt fantastiskt att bli höjd till Elit så ung!

Jag puttar upp denna tråd och hoppas på fler tips..
Känn er ej bundna av de jag tänker på utan jag tar hemskt tacksamt emot fler tips!

Hon fick dessutom höjt sitt blup från 113 till 118 så i år kan vi A-premiera henne!!:banana::bump:
 

Liknande trådar

Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 565
Avel Jag har ett rejält sto e- Robin Z- Cortez. Hon ser ut som en typisk Cortez häst med snygg hals och överlinje. Hon är både hög och rejäl...
Svar
4
· Visningar
1 320
Senast: KickiH
·
Avel Kommer med stor sannolikhet betäcka mitt 4-åriga sto i år för att ge henne en lång läketid efter en vrickning i hagen som inte vill ge...
Svar
0
· Visningar
956
Senast: Linn_H
·
Avel Behöver lite råd, nya tankar och tips om hingst till mitt sto e Cortez- Amiral- Nepal. Hon själv är visad som treåring med 998678 och...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp