Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oöppnad eller öppnad?Hur lång tid efter bäst-före-datum kan man äta av gammal filmjölk? Hur vet jag om den är för gammal för förtäring?
Oöppnad håller den nån vecka (1.5-2) till efter bäst före, öppnad upp till en vecka.Hur lång tid efter bäst-före-datum kan man äta av gammal filmjölk? Hur vet jag om den är för gammal för förtäring?
Jag brukar äta fil och yoghurt veckor efter de gått ut. Är de sötade och öppnade är jag uppmärksam på evt. Mögel.Hur lång tid efter bäst-före-datum kan man äta av gammal filmjölk? Hur vet jag om den är för gammal för förtäring?
Båda oöppnade till idag. Den ena öppnades nyss. Bäst före var 28 februari för båda.Oöppnad eller öppnad?
Det hade jag tyckt var okej om de luktar okej.Båda oöppnade till idag. Den ena öppnades nyss. Bäst före var 28 februari för båda.
Jag åt av den ena nyss och hoppas de håller så länge att jag hinner äta upp dem.Det hade jag tyckt var okej om de luktar okej.
I sådana fall kan jag inte tänka mig att de skulle vara dåliga.Båda oöppnade till idag. Den ena öppnades nyss. Bäst före var 28 februari för båda.