Gamla resultat

M

marijaa

Nån som vet vart man kan hitta gamla resultat från kval till SM samt från SM.
Kanske 5-10 år tillbaka i tiden? Går det att hitta?
mvh/Marijaa

Sv: Gamla resultat

Det är nog faktiskt gamla nummer av tidningen Islandshästen som gäller eftersom SIFs hemsida genomgick stora förändringar för ett par år sedan och arkiven inte är så stora. Eller kanske via lokalklubben som höll i tävlingen i fråga.

Jag hittade inte resultaten från SM 2002 för ett tag sen,mejlade sif och fick dom på stört.
Är också intresserad av att veta.
På VM köpte jag boken "Islandshästen i Sverige 1975 -1999" Och i början och slutet på pärmarna står vilka som vunnit vilken klass under de året.
En bok som är mkt läsvärd i övrigt

Jag köpte den på VM för 50 spänn.
Och det är vad man kan kalla valuta för pengarna.
Mkt bra.

Förhoppningsvis blir det kankse en ny om några år

Liknande trådar

IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Skola & Jobb Du som läst på universitet eller högskola, vad har du gjort med alla de läroböcker du samlat på dig? Jag har ett tiotal läroböcker...
2
Svar
25
· Visningar
1 282
Senast: ameo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka