Gamla paddar vad gör man med dem?

alazzi

Trådstartare
Har ett ganska stort antal gamla paddar som inte används längre. Vet inte varför jag har köpt så många paddar helt i onödan, men jag vill inte längre att de ska ligga och samla damm. Slänga känns dumt eftersom de är fullt fungerande och i gott skick.

Sv: Gamla paddar vad gör man med dem?

Jaoo, du kan ju alltid sälja dem på blocket, tradera, hastannonser eller liknande.

....Eller använd dem som sitterunderlägg. tex inne i ett kallt ridhus där man får träsmak i rumpan annars, eller ute i naturen :idea:

Köper folk begagnade paddar?

Klart att man kan försöka att sälja dem.

Hade paddarna varit helt utslitna så hade jag antagligen använt dem som sittunderlag, dynor i stallet behövs ju alltid.

Klart att det finns dom som köper begagnade :)

Annars skulle jag sy enkla överdrag till dom om man bara var less på dess utseende!

/ J

Ge bort dom till bättre behövande dvs folk som behöver många paddar!:angel:
Tex jag! :D

självklart köper folk begagnat... jag gör det ofta, är man ny på det här så köper man hellre begagnat till en början

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter...
2
Svar
24
· Visningar
906
Senast: MML
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
5 629
Senast: Tantan
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
245

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen
  • Uppdateringstråd #2
Tillbaka