Gamla meddelanden

Carand

Trådstartare
Innan det fanns konversationer här på Buke så fick man ju meddelanden. Men de finns inte kvar att läsa längre? Jag saknar nämligen ett specifikt från en användare som "spådde" folk utifrån ens namn. Minns att jag för många år sedan tyckte det där stämde så bra. Skulle va kul o se om det fortfarande gör det. Går det att hitta de nånstans??

Vi blev ju uppmanade att spara meddelanden vi ville ha kvar när ändringen på buke skedde, så de du inte sparat och se du inte hittar i din inbox lär väl inte finnas kvar.

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan mitt namn är wael albordaini. Jag skriver till dig då jag vill ha hjälp med ett ärende, de är nämligen så att de har...
2
Svar
24
· Visningar
3 853
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 101
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka