snow
Trådstartare
Fantastisk musiker och låt!
Jag gillar också den här! Bättre låt än "Heroes" imho.
Kom på ytterligare en isländsk låt (flera har ju dykt upp i tråden redan) som jag gillar. Yohanna, tror att hon var tvåa 2009.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastisk musiker och låt!
Jag älskar Måns och har svårt att vara opartisk mot honom men hade inte han varit med borde Loic ha vunnit!Jag gillar också den här! Bättre låt än "Heroes" imho.
Kom på ytterligare en isländsk låt (flera har ju dykt upp i tråden redan) som jag gillar. Yohanna, tror att hon var tvåa 2009.
Du har så himla bra smak bläckisKlart jag kommer ihåg! Du och jag gillade den.
Gillade även den andra rumänska som du länkar till senare i tråden, hon med oljefaten. Det var innan trumtrenden som Ruslana startade hade passerat bästföre-datum.
Håller även med dig om att den lettiska låten är 2000-talets sämsta vinnare. Hur fasen gick det till?
Åh jäklar, jag hade glömt hur vansinnigt illa Sakis sjunger när han måste dansa samtidigt.
Den var helt olidlig när man var i Grekland det året, spelades överallt och hela tiden.
Semifinaler tisdag och torsdag, final nästa lördag.Lättare att fråga här än att så upp själv, Vilken dag/dagar är det? Dvs när bör man undvika city och vägarna omkring?
Någon som vågar gissa om det kommer påverka Essingeleden söderut mycket på morgnarna? Framförallt nästa lördag..
Du och jag voltis!Du har så himla bra smak bläckis
*suck* Jaja får se till att passera tidigt när alla firare soverSemifinaler tisdag och torsdag, final nästa lördag.
Spontant tänker jag att en stor del av besökarna är turister dvs att de åker kommunalt in till globen alt bor på hotell nära?Lättare att fråga här än att så upp själv, Vilken dag/dagar är det? Dvs när bör man undvika city och vägarna omkring?
Någon som vågar gissa om det kommer påverka Essingeleden söderut mycket på morgnarna? Framförallt nästa lördag..