Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kära mor träffade dem på båten över Östersjön innan tävlingen. Hon är en sån där som pratar med alla. Jag har fortfarande kvar deras autografer någonstansEn av mina favoriter är My Star med Brainstorm.
Samt Greklands från 2002
JA! Fan vad sur jag var det året. Har på senare år kommit fram till att jag gillar Malena men jag kan verkligen inte med hennes låt, Moving on däremot är så fruktansvärt jävla underbarHär är en låt som borde varit i ESC 2009 om vi inte fått kollektivt hjärnsläpp och bara röstat den till Andra chansen, sedan till en sjätteplats i finalen. Istället vann Malena Ernmans odugliga låt som sedan kom femma från slutet i ESC.
Ja! Moving on lyssnar jag på några gånger om året. Den är fantastisk, hon är fantastisk. Hon kunde ha gått MYCKET bra i ESC, hon var internationella juryns val i Mello.Förresten så älskade jag Cezar! Fast jag föredrog den här framför framträdandet i Eurovision. Så dåligt så det blir alldeles underbart
JA! Fan vad sur jag var det året. Har på senare år kommit fram till att jag gillar Malena men jag kan verkligen inte med hennes låt, Moving on däremot är så fruktansvärt jävla underbar
Välkommen till klubben! Fan får rysningar än idag, lätt en av de bästa låtar vi haft i mello någonsin!Ja! Moving on lyssnar jag på några gånger om året. Den är fantastisk, hon är fantastisk. Hon kunde ha gått MYCKET bra i ESC, hon var internationella juryns val i Mello.
Apropå tvåor så gillade jag den här: Frankrike 1991. Hon låg jämnt med Carola i poäng, de hade lika många tolvor - men Carola vann på flest tior. Jag minns en intervju med artisten efteråt, hon sa ungefär att "Det var nog bra att Carola vann, det verkade väldigt viktigt för henne." Förmodligen hade hon helt rätt i det
Ja! Moving on lyssnar jag på några gånger om året. Den är fantastisk, hon är fantastisk. Hon kunde ha gått MYCKET bra i ESC, hon var internationella juryns val i Mello.
Välkommen till klubben! Fan får rysningar än idag, lätt en av de bästa låtar vi haft i mello någonsin!
Med andra ord, allt en kan önska sig av ett bidrag!Åh, den tänkte jag på förut. Kläderna! Koreografin! Uttalet! Och låten
Nu får ni ju faktiskt tänka på att vi måste ge andra länder möjligheten att bränna pengar på tv-produktionen! En kan liksom tröttna på dåliga repriser och usla produktioner bara för att SVT bränt budgeten på EurovisionJa! Moving on lyssnar jag på några gånger om året. Den är fantastisk, hon är fantastisk. Hon kunde ha gått MYCKET bra i ESC, hon var internationella juryns val i Mello.
Rumäniens Tornero var en av mina favoriter det året. Och @voltis också.