VLMF
Trådstartare
Vilken jävla bra sammanfattning![]()
Hehe känslomässig berg-och-dalbana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken jävla bra sammanfattning![]()
Lite det jag också är inne på... Hon är ju smartare än vad hon verkar/spelarJag har någon sorts idé om att arya beter sig som en idiot av någon anledning och att det kommer att komma en twist som visar att hon vetat /fattat något som gör att hon är tvungen att vara taskig. Det kan vara bara för att hon är en av mina favoriter och det visar sig vara ett fåfängt hopp....
När ska hon träffa Jon för övrigt? Och Gendry? Det sitter jag och väntar på!
Jag har någon sorts idé om att arya beter sig som en idiot av någon anledning och att det kommer att komma en twist som visar att hon vetat /fattat något som gör att hon är tvungen att vara taskig. Det kan vara bara för att hon är en av mina favoriter och det visar sig vara ett fåfängt hopp....
När ska hon träffa Jon för övrigt? Och Gendry? Det sitter jag och väntar på!
Är det bara jag som verkligen tycker illa om att det verkar finnas amorösa känslor mellan Jon och Dany? Dels är jag, som folk säker noterat, inte ett stort fan av Dany numera men en annan orsak till att det ger lite dålig smak i munnen är att det känns lite "billigt" att två attraktiva huvudkaraktärer ska få ihop det.
Sen kan jag inte låta bli att oroa mig för att Cersei ska spränga skiten igen, när så många viktiga karaktärer kommer samlas på ett ställe. Inte så troligt, men ändå!
Du är inte ensam, jag tycker det känns skitbilligt...Är det bara jag som verkligen tycker illa om att det verkar finnas amorösa känslor mellan Jon och Dany? Dels är jag, som folk säker noterat, inte ett stort fan av Dany numera men en annan orsak till att det ger lite dålig smak i munnen är att det känns lite "billigt" att två attraktiva huvudkaraktärer ska få ihop det.
Sen kan jag inte låta bli att oroa mig för att Cersei ska spränga skiten igen, när så många viktiga karaktärer kommer samlas på ett ställe. Inte så troligt, men ändå!
Du är inte ensam, jag tycker det känns skitbilligt...
Jag håller med. Känns förutsägbart och tråkigt.Jag brukar inte vara den som skriker heteronormativt, men i det här fallet gör jag.
Jag håller helt med digIngen behöver oroa sig! Så snart Dany får reda på att Jon har mer rätt till tronen än hon kommer hon vilja döda honomSå jag njuter vidare av the sparkles, de kommer inte finnas kvar länge
Kul om dom dessutom plockar upp den gamla melodin men i GoT-tappning då, hade älskat detJag är nästan lite inne på idén att någon kommer att spränga allt i luften på slutet, jag ser framför mig att bara Tyrion överlever, eftersom alla har slutat gilla honom var han inte på plats. Scenen som inspirerat till detta är slutscenen av den gamla såpan Tre kronor
Jag är nästan lite inne på idén att någon kommer att spränga allt i luften på slutet, jag ser framför mig att bara Tyrion överlever, eftersom alla har slutat gilla honom var han inte på plats. Scenen som inspirerat till detta är slutscenen av den gamla såpan Tre kronor