M

moniq

Finns det någon som känner till hingsten Game Boy som är efter Grandeur? Vi har en 4-årig Belgisk import efter honom, skulle vara kul att veta lite om honom. :bump:

Sv: Game Boy

Hej igen!
Är det ingen som känner till denna hingst??! Han ska vara en duktig hoppare har jag hört. Det finns ju en Game Boy men han är ju en dressyrhingst, annan stam:confused:

Sv: Game Boy

Han är född 1993 Oldenburg, 170 cm, godkänd i sBs (Belgien) och AES. Verkar ha en godkänd son (Golden Boy). Några tävlingsresultat känner jag inte till.

Mvh Cissi

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Nikan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På fredagen är det testridning av de 4-åriga hingstarna som gäller på bruksprovet. Ridsport är på plats i Strömsholm och rapporterar...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Gunnar
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka