Galoppshop

Sv: Galoppshop

Jag fick vänta 3 månader innan jag fick mina saker och då hade jag ringt och bråkat och hotat med att anmäla dom..
Så jag rekommenderar ingen att handla därifrån !!!!

Just pga sådant här är det Alltid viktigt att i den mån det går informera om leveranstid innan köp till kund. Blir leveransen försenad försök nå kunden. Detta kan hända och händer. men som sagt var hojta till kunden.
mvh El

Har en beg. sadel där ifrån så nån gång har ju den som köpte den fått den :idea: ;)

Har du fått dina saker än?? :cool:

inga saker än........ börjar bli less nu.....

har ringt ca 3000 gånger... varje morgon, em och kväll... ja jämt... men inget svar... jag har lämnat medelande på telefonen, mailat osv...

Hmmm funderar betalar du vid beställning=förskott eller betalar du vid uthämning av paket?
Vad är det du beställt exakt, kan försöka kolla lite ungefär hur lång tid det borde ta att få sakerna från den grossisten.
Vissa grossister är knepiga, men vi brukar som sagt varalltid medela kunden om förseningar.
Detta just för att de ej skall behöva vara "oroliga" och fundera.

mvh El

Har som sagt ringt både hem och på mobilen under gygnets olika tider och under 4 månaders tid. Aldrig någon som svarar!

Har du kollat om de har fax?
Iandra fall gör det då vet du att meddelandet kommer fram.
Sedan kan beställningar komma bort.
Hade en kund som försökte beställa via hemsidan och som ringde . Hur hon än försökte så gick det inte att skicka beställningen.
Datorer kan ju ibland leva sina egna liv...
mvh El

*KL*

Nu blev jag lite nervös när jag såg den här tråden. Jag tänkte ju köpa en BoTprodukt därifrån. Iofa så har jag inte haft problem med inte få svar. I fredags morse mailade jag dem med fråga om leveranstiden på en Back on Track produkt.

Idag vid kl 16 kom ett (mycket trevligt) svar. Om man räknar bort helgdagarna så var svarstiden på mail 3 (var)dagar. Helt godkänt.

Så endera har de haft svarsproblem (dvs om t ex Lilleskutt mailar igen borde h*n få svar), eller så undviker de helt enkelt besvärliga frågor, och det är ju mindre bra om många inte fått sina varor med och inte får tag på dem.

Hmm, ska nog kika någon annanstans kanske..

Det var inget problem att nå honom innan beställningen...Men efter betalningen har han inte gått att nå på 5 månader. Vi har provat olika telefonnummer och även skickat epost samt kravbrev via posten.. Vi har defenitivt gjort en beställning efter som vi sparat kvittot.

Sedan har vi gjort en polisanmälan för bedrägeri.. Vi har ringt kronofogden i Malmö som säger att han har skulder på drygt 80 000 kr och vår fodring skulle isåfall hamna underst i högen... Så det ser inte så ljust ut..

Han har för övrigt också fått sin galopplicens indragen!!

hur g det för alla som har väntat på sina grejor?
HAr ni fått dom?

Dum som jag var beställde jag saker därifrån men har inte fått något elller hört ett ljud på 6 veckor nu. :mad:

Nu har även jag kollat hemsidan. Söker själv en Gibson.
Men vem är det som har den? Någon ledtråd?! Där står ju vad jag kan se inget namn...

Nu har även jag kollat hemsidan. Söker själv en Gibson.
Men vem är det som har den? Någon ledtråd?! Där står ju vad jag kan se inget namn...

Han heter Peppe Lindoff och det senaste jag hörde om honom var att han hade försvunnit från stallet han var i. Kommer inte ihåg vem som sa det eller var han kan ha haft sina hästar men det var nu i vintras. Om ni har betalat in pengar borde ni se till att göra något radikalt.:mad:

Jag är så jä*vla trött på honom! Har väntat på min säkerhetsväst sedan augusti 2007! Blir galen. Har skickat otaliga mail och får inga svar. Skickade mitt sista idag och får jag inget var så blir det en polisanmälan. /Jonna

Jag gjorde oxå en polisanmälan.. Efter det gick jag till banken med polisanmälan och kvittot på inbetalningen och krävde att få köptet hävdt. (Reklamation av köpet)
Nu efter ca 3 månader hade banken fixat tillbaka pengarna!!!!
Men tycker det är konstigt att hemsidan får finnas kvar.........:mad:

Hejsan,

hur är det med Galoppshop? Funkar det inte mer än att hemsidan ännu är i gång? Ingen ide att beställa där i från om man läser era inlägg ju.
Nån som vet aktuell status?

Liknande trådar

Fordon En sak som fascinerar mig är all uppståndelse kring flygolyckor, som är betydligt ovanliga och färre än antalet bilolyckor. Varje gång...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 664
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: corzette
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: Silver Girl
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka