galoppfolk vart är ni?????

toughcookie

Trådstartare
ny på forumet börjar man ju förstå varför skandinavisk galopp e på väg utför, inte ens på buke är det nån fart :cry: måste ju finnas hur mkt som helst att diskutera, den underbara "swimmingpoolen" som det reds löp i på täby i söndags tex.

Var fan har du varit???? Galopp är bara djurplågeri med bett som sticker ut och dödar hästarna, jockeys som piskar dom blodiga.

ÄR det konstigt att det går utför :devil:

oh nej! ytterligare en som aldrig har suttit på en galoppör, ingen som har provat skulle komma på att skriva nåt så korkat. fullbloden ÄLSKAR att springa, har me flockinstinkten att göra sörru!

Vad har alla här för anknytning till galoppen då?? Om ni fattar frågan.. :crazy: :p

jätte :p

man slipper träffa en massa folk som man inte vill träffa iaf :)
här finns ju bara älgar o umgås me

Hallojs!
Min anknytning är att min pappa har varit jockey där..
Han har försökt hålla mig borta i många år men har nu blivit vuxen..(30) :banana:! så nu går jag min egen väg, har ridit två amatörlöp vilka inte gick så jäättebra men roligt var det och fler lär det väl bli!! :bump://Lotta

Okej! Hoppas d går bättre nästa gg då!

Själv så har ridskolan jag rider på även galoppörer.. Jag och tre andra är i stallet på helgerna och hjälper till och får ofta rida nån av dom som tack för hjälpen.. *kuul*

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 260
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag varnar för lite långt och kanske rörigt inlägg. Jag borde nog vara anonym men orkar inte skapa ett nytt nick just nu. Jag behöver...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 898
Senast: EmmaW
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 671
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila