Galopp på tv!

Z

Zeroo

Någon som vet när det är galopptävling på tv? Ifall man vill titta. Skulle va super om ni skrev datum/tid/tvkanal. :D Och då menar jag inte bara ifrån Sverige, utan ifrån alla möjliga länder också...

Sv: Galopp på tv!

På de svenska kanalerna visar de oftast inget från utlandet, men på torsdagar kan du se ca kl13.00 på kanal 4 löp antingen från täby eller jägers (4st:crazy:) samt söndags och lördags komben (vet inte exakt vilken tid men under eftermiddagen) Vet att de i de större galoppnationerna Frankrike, England osv. har kanaler där de enbart visar galopplöpningar från olika banor i världen

Någon som vet när det är galopptävling på tv? Ifall man vill titta. Skulle va super om ni skrev datum/tid/tvkanal. :D Och då menar jag inte bara ifrån Sverige, utan ifrån alla möjliga länder också...

På Youtube brukar man kunna hitta de flesta större löp (om än i ganska dålig bildkvalite) bara någon dag efter att de gått.. Rekommenderas!

Passa på att titta på Secretariat! Han var OOOOOOOOOOOOOOOO!

Där har du ett namn till Amie, han var döpt efter en sekreterare. Kommer inte ihg storyn men den finns säkert någonstans på nätet. Annars får du hitta någon som har böckerna om honom. Jag har dom tyvärr inte.:cry:

Passa på att titta på Secretariat! Han var OOOOOOOOOOOOOOOO!

Där har du ett namn till Amie, han var döpt efter en sekreterare. Kommer inte ihg storyn men den finns säkert någonstans på nätet. Annars får du hitta någon som har böckerna om honom. Jag har dom tyvärr inte.:cry:

Var han? Det får jag kolla upp! Tackar för tipset!! :)

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
607
Senast: MJLee
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Myzan87
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 982
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar