Galopp kurser i somar?

TheHunted

Trådstartare
Hej!
Jag och en kompis är jätte sugna på att prova på galopp.

Vet någon om det finns några kurser i sommar i skåne?

Skulle vara jätte tacksam för svar...

//TheHunted

Sv: Galopp kurser i somar?

Kolla runt på www.unggalopp.nu om det står något där, om inte annat bör det stå om väldigt prisvärda sommarridläger på Strömsholm. Är det något som du tycker saknas i kursutbudet så maila förslag till Helena Gärtner!

Hoppas att vi ses på någon kurs! /Ninni

Hej!, tack, jag tittade där men kunde inte hitta något om några kurser i sommar, tyvärr.hittade ingetpå störmsholms sida heller...:(
Får maila och fråga

Det är inte säkert att de har bestämt några datum för kurserna i sommar än. Men om du håller dig uppdaterad på ung galopps hemsida så kommer du se när de har bestämt datum, det meddelas på den sidan.

Vi måste hitta någon kurs. Men det kommer nog upp senare tror jag. Är ju faktiskt bara November ännu! :D

Jag tror lena natt och dag som e amatörtränare ska ha någon form av galopp/hoppläger så hälften går galopp å hälften hopp. gå in och kolla på www.akkaridcenter.se å hittar ud de där :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej ska åka och hämta en american bully tik på ca 1 år i veckan. Hon är en omplaceringahund. Jag skulle behöva alla tips jag kan få om...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 930
Senast: Nepenthe
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA