Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer aldrig att glömma när Kullatorp fått ett föl som mamman inte ville veta av och de fått tag på en fjording som amma. De var med på Blommerödsutställningen, fjordmamma med tjusigt arabträns och fölet helt och hållet "hennes"!
vi har ju sett fler udda ammamamma-föl-konstellationer här på buke. Jag har ju mitt halvblod som adopterade shettisföl (även om fölet inte kunde dia av förrklarliga skäl), Krisses Mercy hade en ardennermamma etc och kickets welshsto hade väl en travarunge nåt år. Skönt att det löste sig så bra med en amma, vi hoppas det håller hela vägen!
Blir lite gråtfärdig när jag hör det... så underbart att det fungerade med amman! Jag hoppas du kan slappna av och få sova lite och njuta av ditt föl.
Jag kommer aldrig att glömma när Kullatorp fått ett föl som mamman inte ville veta av och de fått tag på en fjording som amma. De var med på Blommerödsutställningen, fjordmamma med tjusigt arabträns och fölet helt och hållet "hennes"!
Bildbomb på detta eller andra sto-adoptivföl-par ?