ja det vet jag också! jag vet en som ska dit igen nu faktiskt. han blev åtgärdad och de tär helt läkt nu. dockhar han dragit på sig en ny skada på ett annat ställe nu fdärför ska han dit igen!
ang det här med gaffelband så är det ju mkt delade åsiket ang vila och fortsätta som vanligt. min egen har haft 2 känningar i samma ben på olika ställen. var på atgkliniken i stan och veterinären trodde om 8 månader kanske du kan röra på henne. hon tog 2 raka segrar 2 v efter det! sen var vi o lyste om efter det och hon hade aldrig sett ett gaffelband läka så bra! sen fick hon en känning ett år efterdet men det försvann rätt fort. hon måste ha bra läkkraft. vi ståpr ju hos en finne som inte tycker det ska vilas! iofs har hon ju aldrig haft nån mer omfattande skada utan bara småkänningar. men man ska ju se efter benet extra noga om dom har känningar tex. kyla ordentlig och sen kan man sätta zinkabandage efter löp/träning. så gör vi.
lines var det du som tipsade om att ha bot på vid träning? testade aldrig det men kan tänka mig det är bra!