Gaaaaaah!!!!

Sv: Gaaaaaah!!!!

Då ska jag prova igen då....:crazy:

EDIT: det fungerar nu! Vad glad man kan bli av så lite !
 
Sv: Gaaaaaah!!!!

Jag säger som vanligt: byt ut piggelin mot funbeat! En vacker dag kommer det rasa och då förlorar ni massor..
 
Sv: Gaaaaaah!!!!

Jag har flera gånger tänkt fråga dig varför du bytt från Piggelin till Funbeat och vad som är bättre där, men så har jag alltid glömt bort det... Men nu passar jag på - varför Funbeat? :)
 
Sv: Gaaaaaah!!!!

Först: Olle som drog igång piggelin slutade på företaget som äger domänen och sajten. Ingen uppdaterar sajten om inte någon användare mejlar dem. Jag är "livrädd" för vad som kommer hända en vacker dag..

Se'n; så krånglar piggelin rätt mycket, håller inte ordning på olästa inlägg osv och är segladdat.

Tredje, Olle som drog igång piggelin är den som nu driver funbeat. En pigg, bra, genomtänkt, fräsch sajt som tilltalar mig för allt som piggelin hade men här i en upphottad version :)

Adress? www.funbeat.se
 

Liknande trådar

IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 674
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Vilken ska man ha? Den jag har funkar ju inte varken till att ta emot mms eller skicka mms utan att krångla med någon inställning jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 117
Senast: Wille
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
360
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 341
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp