Gå in på inkorgen från msn - hur öppna med firefox?

M

Meelei

Internet Explorer krånglar bara på min dator å kör därför med firefox hela tiden. Men när jag ska kolla på mina mejl och går in via msn öppnas fönstret i Internet Explorer.
Kan man ställa in någonstans vilken webbläsare man vill ha?
 
Sv: Gå in på inkorgen från msn - hur öppna med firefox?

Mozilla Firefox -> verktyg -> inställningar -> standard webläsare -> kontrollera nu -> ok
 
Sv: Gå in på inkorgen från msn - hur öppna med firefox?

Funkar inte här iaf. Explorer kommer upp ändå.
 
Sv: Gå in på inkorgen från msn - hur öppna med firefox?

firefox är redan inställt som standardwebbläsare.

(dessutom har jag nyss fastnat för Opera så om jag kan öppna i det istället går det lika bra)
 
Sv: Gå in på inkorgen från msn - hur öppna med firefox?

Ladda ner pluginen StuffPlug-NG. Där kan man ställa in att den ska öppna länkar i standardwebbläsaren och mycket annat. Kräver MSNM 6 eller 7 och Messenger Plus!
 
Sv: Gå in på inkorgen från msn - hur öppna med firefox?

tack, ska testa!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 841
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Fideli
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 005
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 185
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp