fyy va ja är orolig!!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare thea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 888
T

thea

jag och robin va påväg in, när han utbrister "vafan är det där?!"
ja gick in och hämtade en ficklampa, och under "utetrappan" hittar vi hans ena katts svans!!! helt av vid "roten", så jävla hemskt!
hon har varit borta sedan i förrgår..

det värsta är att hon har varit jättekonstig på senaste! sist gång hon försvann va hon borta i 4-5 dagar, och de va kanske i augusti (stavas..?) och sedan dess har hon hållt sig inne hela tiden och verkat rädd...

undrar bara, om nu hon har varit i slagsmål, kan en annan katt ha "dratt loss" hennes svans?? de måste ju behövas en j*vla kraft.. eller?

stackars lilla pyret.. :(

Sv: fyy va ja är orolig!!!

fy vad läskigt!
jag vet inte vad det kan bero på, jag är ingen kattexpert, men när min katt förvann för några år sen (han är död nu. :() så var han borta i ett par dar, sen hittade vi honom, alldeles utmattad liggandes på gräsmattan utanför med en stor rund ring kal fläck liksom.. Läskigt var det.

hoppas katten kommer hem snart så ni kan ta den till vet!

usch! va hemskt! vad händer med en katt om den tappar svansen?? hoppas ni hittar henne snart!

Usch vad hemskt! :cry:
Kan ju ha varit ett annat djur som varit på katten oxå... Hoppas som någon sa att katten kommer hem så ni kan ta den till veterinär!

till alla : ja de va jätteläskigt!! vi valde att inte berätta för johanna, hans lillasyster (det är "hennes" katt), för om hon nu lever så slipper ju hon oroa sig lika mycket som oss :(
men en sak som är ännu mer konstig är ju att antagligen har deras andra katt hittat svansen och tagit med den hem... (de är syskon).. då måste ju han veta vart hon är...

Carla : usch, stackaren!!!
domino : jo vi tror att antingen är det typ en hund eller nåt som varit på henne, eller så har hon legat under en bil åsså när bilen börjat rulla så har hon fastnat med svansen, åsså dratt till.. men man vet ju aldrig..

vi e ju jätteoroliga över henne! :cry:

hon har hittats nu.. blå stjärnan hade ringt och hon hade blivit överkörd... hon sitter nu uppe på stjärnorna och tar hand om sin päls..

Vila I Fred Pyret!

:cry: :cry: :cry:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka