Fyraårschampionat

M

murvel

När anmäler man stg och vart? Måste man kvala och kan man någonstans läsa regler? Har en treåring som jag hade tänkt att kvala till nästa år då han blir fyra. Tillsist, visst får man starta fullblod oxå?????

Gå in på: www.swedehorse.com så står årets regler för dressyr o hoppning där (FT är ej klart än) rglerna kan ändras år från år men i stort sett kan du se hur upplägget är ju o vilka kvalregler som gäller i år :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 277
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 683
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 337
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama