Fyller år Snart

Jag gillar att prata och diskutera, Fotta, kryssa. campa.
Gillar inte att sitta ensam.
gillar du att kryssa och vill åka utomlands så kolla norwegian cruise line, de har solo-cabins o det är mycket ensamresenärer som åker med de. Ensamresenärer har också en egen "manager" på båten som man kan fråga om tips o råd, man kan käka tillsammans, de fixar utflykter när man är i hamn osv.
 
En vän till mig åkte ned till Egypten och båtade längsmed Nilen när hon fyllde 50 tror jag, det lät helt makalöst! I stort sett hela gruppen var bara resentusiaster (inte familjer) och hon kände sig trygg. Jag minns inte hur länge hon var borta eller hur länge sedan hon sade att det var, men jag kände mig avundsjuk! Hade jag inte haft alla djuren hade jag gjort något liknande.

Alterantivt hyrt stuga och häst i typ Bulgarien.
 
Bjuda in till öppet hus för vänner och bekanta?
Gå ut och äta en god middag med vänner eller anhöriga?
Resa en kortare eller längre resa till en plats du länge velat besöka (men man kanske vill vara restriktiv med resor just nu?)
Resa till en nordisk storstad?
Checka in på ett lyxigt hotell och skämma bort sig?
Boka in sig på någon form av turridning om man gillar det?
Bestämma att göra något man vill vill längre framåt våren? Turridning, vinprovning, ha en fest, möjligheterna är ju oändliga när det är lite varmare..
Allt beror ju på ekonomi, kontaktnät och möjligheter..
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Acto
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: VLMF
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 483
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp