Fylla i kön. Man/kvinna

R

Revontuli

Det skulle kunna finnas en sådan funktion också? Så man ser vilka forumanvändare som är vad, utan att klicka på personens presentation. Jag vet inte vad det skulle vara bra för, men man slipper småpinsamma misstag.

// ED

Sv: Fylla i kön. Man/kvinna

Nä det skulle vara tråkigt.
Jag tycker det är roligt att få gissa. Ibland är ordformuleringarna så klockrent feminima eller maskulina att man direkt förstår att "arthur" inte är man osv.

Luff skrev:
Nä det skulle vara tråkigt.
Jag tycker det är roligt att få gissa. Ibland är ordformuleringarna så klockrent feminima eller maskulina att man direkt förstår att "arthur" inte är man osv.

...Plus att det är himla kul när vissa bukare (nämner inga namn men...:p ) gissar helt fel! :D

ED: Jag syftar ju absolut inte på dig...:angel:

Sluta retas :cry: Jag blir så ledsen då. Och inte vill du väl belasta mitt illa tilltygade (jag vet att det finns, där nånstans) psyke?

:D

NagelacksBeroende skrev:
jag tycker också att det vore bra, har gissat fel några gånger ^^
Instämmer! Jag var tex helt övertygad om att Summer san var en kille, men ack så fel jag hade :D

Jag kom på något eftersom den enda gång det är riktigt viktigt att veta vilken könstillhörighet någon har är väl när det gäller sex o romantik så då skulle väl det inte vara tjej/kille man skulle fylla i utan sexuella preferenser Bi, homo, S/M osv.
Eller varför är det så viktigt att veta könet...

Det pinsamma blir väl knappast mindre pinsamt om någon av misstag eller med vilje anger fel kön.

Jag tycker i så fall att det är bättre att man vet att man inte kan veta med säkerhet vem man diskuterar med. Vilket fler kanske borde tänka på ibland, både här och på övriga internet.

Jag tycker det är bättre att man frivilligt får ange det.

Vill man vara anonym så tycker jag man ska få vara det.

Spelar det egentligen någon roll vilket kön man har??

Nej, men jag syftar på att jag gör bort mig jämt :o:D

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 319
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Alltså vad har vi egentligen begreppet "juridiskt kön" till? Det finns väl ingenting juridiskt som idag är knutet till just könet...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
8 987
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 170
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar