Lamborghini
Trådstartare
Plutten har haft feber under natten. Vaknade imorse och ryckte till helt okontrollerat en gång, varpå ett gallskrik. Sen hände det igen, tog upp honom såklart och så hände det igen, igen och igen - värre. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Att behålla lugnet gick bra, tills ryckningarna gått över då brast det fy jag kände mig så maktlös och han var så rädd
Pratade med vårdguiden och fick rådet att åka in o kolla upp eftersom det var första gången han fick feberkramper. Har läst på om detta nu och då står det att barnen förlorar medvetandet, och det hade han ju inte gjort. Men det är väl nån form av feberkramper ändå?
Fick i honom febernedsättande och sen somnade han som en stock, är inte fasligt varm nu och vi har en tid hos läkaren 14.30
Har ni varit med om detta?
Pratade med vårdguiden och fick rådet att åka in o kolla upp eftersom det var första gången han fick feberkramper. Har läst på om detta nu och då står det att barnen förlorar medvetandet, och det hade han ju inte gjort. Men det är väl nån form av feberkramper ändå?
Fick i honom febernedsättande och sen somnade han som en stock, är inte fasligt varm nu och vi har en tid hos läkaren 14.30
Har ni varit med om detta?