Funkar horse1 för er?

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 433

Mirre

Trådstartare
Försökte kolla på datorn nu ikväll men det funkade inte.
Står bara media failed på alla program. Nån mer med det problemet?

Sv: Funkar horse1 för er?

Blev så för mig med häromdagen. Fast bara på ett program. Räckte med att jag uppdaterade sidan och sidan playa :)

Fungerade inte på Ipad då den har Safari, så jag får säga upp det hela eftersom min gamla dator är helkass-.

Jag får också "Media failed" men det löser sig om man uppdaterar sidan. Vad värre är dock att jag ej får upp hela bilden och "kontrollpanelen" och således ej kan gå över till helskärmsläge. Händer i såväl Explorer som Firefox så det här med horse1 verkar nog bli en kortvarig historia för min del...

Har också fått så ett par gånger. Försökte starta om datorn men den ville ändå inte..
Trist.. tråkigt om man typ behöver säga upp abonnemanget innan man ens hunnit testa det ordentligt.

Ha ha ja jag har klickat och försökt vända den däringa Ipaden upp o ner och läst inställningar men jag är ju helkass på tekniska prylar. Papper o Tippex är min grej, får väl se om jag kan få laddat ner någon annan webläsare :D

Liknande trådar

Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: CaisaCax
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 521
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
953
Senast: Enya
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 297
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka